Tuesday, December 20

NASIB BADAN !

cam mne nk cte yew..ak mula dri pgi la kn lg elok....aku ni jd petugas minggu suai kenal.
dan2 letak aku sbagai abg parking...huh~~~ menyanpah pun ad..tp sabar lgi yg tuh..
time ak rehat jewp ad la bdk2 ajk yg lain main petik jewp ckp...dia ckp aku tak bt keje..korng rse ptut ke??aku jual muke pagi2 terpacak tegah jalan tunjuk arah..ckp xbt keje sial lah..hehe(geram soe)..
aku pun dgn hati marah blah cmtu tggl kan mjlis...ape korg nk anggp sal aku,aku tak kesah jnji bace dlu huhu..cmne?                                                                                                                                                                      

MALAM plak mcm2 ku pk...sal hati,sal kawan..mne stu nk jge
nk di ikutkan mmg nak jge hati semua org dlm keadaan aku yg xda mood....
suasane jd suram malap jewp...cam metol bakor haha ayt ganu,,..mgharapkan perhatiaan diri yg <3 tp bt endah tak endah jewp..sabar je la.. sebak jgk kekadang huhu..hati sape leh tau kn..korg mst cm ak jgk kn??kan3? hehehe..

k,lah aku dah blur ni xtau nk ckp byk jd korg ckp tuk aku lain kli,,,
wsalam.......

1 comment: